تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنوش طباطبایی در نمایشی که نگاهى به زندگى حضرت فاطمه (س) دارد +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 8 اسفند 1395 مشاهده : 124 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

بهنوش طباطبایی در نشست خبرى " نام تمام مادران..."

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس زیر نوشت : در نشست خبرى " نام تمام مادران..." اين نمايش در سالن كنش معاصر به روى صحنه مى رود، نمايشى كه موضوع آن در زمان معاصر اتفاق مى افتد اما نگاهى به زندگى حضرت فاطمه (س) دارد...
پيش فروش بليت در سايت ايران كنسرت

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 بازیگر  ایرانی است. او لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. اولین تجربه بازیگری اش با سریال کوی دامون در سال 81  بوده ،با سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد . بهنوش طباطبایی در تاریخ 13 اسفند 1389 با آقای مهدی پاکدل(بازیگر) ازدواج کرد و تابستان 95 از او جدا شد. صبور و آرام و کم حرف است ،اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ،عاشق سفر است ورنگ مورد علاقه اش آبی است.

چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

عکس و متن زیبای تبریک تولد بهنوش طباطبایی توسط همسرش مهدی پاکدل

تبریک تولد خاص بهنوش طباطبایی به همسرش مهدی پاکدل +عکس

بهنوش طباطبایی و همسرش در اکران مردمی فیلم فردا + تصاویر

 بهنوش طباطبایی روی صحنه تئاتر + تصاویر

عکس جدید بهنوش طباطبایی وآشپزخانه مرتبش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنوش طباطبایی در نمایشی که نگاهى به زندگى حضرت فاطمه (س) دارد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..