تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستانبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‎اصغر فضیلت افزود: سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه نهم اسفندماه برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی و رونمایی از دانشنامه گلستان به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: مراسم متمرکز اختتامیه ١٠ جشنواره قرآن و عترت با زمینه‎های مختلف روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در  استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: شرکت در جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‎ها و نشست با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

فضیلت با بیان اینکه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشنامه گلستان که دایره معارف استان گلستان است رونمایی خواهد شد، گفت: بسیاری از ظرفیت فرهنگی، هنری و اقلیمی گلستان در این دانش‎نامه معرفی‌شده است.

وی دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان را از دیگر برنامه‎های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلستان اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..