تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده مراسم معرفی گوشی هواوی پی 10 در MWC 2017، امروز ساعت ۱۶:۳۰

مراسم معرفی گوشی هواوی P10 از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در حاشیه‌ی MWC 2017 معرفی خواهد شد. پوشش اختصاصی زومیت از این مراسم را از دست ندهید.

هواوی پی ۱۰ طی مراسمی توسط هواوی در ساعت ۱۶:۳۰ امروز معرفی خواهد شد. این گوشی پرچمدار شرکت چینی ظاهری تقریبا مشابه نسل قبل اما با تغییر فراوان در جزئیات دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی را در صفحه‌ی مربوط به هواوی P10 در زومیت بخوانید. در کنار این گوشی ساعت هوشمند هواوی با نام هواوی واچ ۲ نیز رونمایی خواهد شد.

ما نیز در زومیت این مراسم را به صورت زنده برای شما پوشش خواهیم داد. ساعت ۱۶:۳۰ امروز با ما همراه باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده مراسم معرفی گوشی هواوی پی 10 در MWC 2017، امروز ساعت ۱۶:۳۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..