تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس

به گزارش خبرنگار  اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه هشتاد و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار، تجمع اعتراضی تعدادی از بازیگران سرشناس هالیوود برضد سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ برگزار شد. این تجمع به جای مهمانیِ پیش از اسکار که معمولاً هر سال برگزار می‌شود صورت گرفت.

در این تجمع اعتراضی چهره‌های سرشناسی همچون جودی فاستر، مایکل جی فاکس و کیگان مایکل کی حضور داشتند. علاوه بر این 1200 تن از مردم عادی برای نشان دادن مخالفت‌ خود با سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا ستاره‌های هالیوود را همراهی کردند. در این مراسم جودی فاستر، برنده دو جایزه اسکار، که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود، سخنرانی انتقادآمیزی داشت. وی در بخشی از سخنانش گفت: "این یک فرصت استثنایی است. مهم نیست که شما کجا متولد شده‌اید یا از چه رنگ و نژادی هستید. ما باید حقایق را نشان دهیم و از کسانی که در رأس کار هستند پاسخ طلب کنیم".

مایکل جی.فاکس از دیگر چهره‌های سرشناسی بود که در این تجمع سخنرانی کرد. وی اصالتاً کانادایی است و حدود 20 سال پیش شهروند آمریکا شده است؛ نکته‌ای که وی در سخنانش به آن اشاره کرد و گفت تعجب میکنم حقی که دو دهه پیش به من داده شده اکنون مورد سرال است. وی همچنین گفت معتقد است هنر نه تنها جهان را بلکه قلب‌ها را تغییر دهد. 

فاکس در بخش دیگری از حرفهایش گفت: افتخار می‌کنم که امروز اینجا هستم و از ارزش‌ها و اصول خود دفاع می‌کنم.

تجمع اعتراضی هنرمندان هالیوود در مقابل آژانس استعدادهای آمریکا واقع در بورلی هیلز برگزار شد؛ اکثر بازیگران هالیوود و چهرههای مطرح در این منطقه ساکن هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با امضای طرح مهاجرتی طی هفته‌های گذشته، ممنوعیت ورود مهاجران به خاک آمریکا را اعلام کرد.

تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس  تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی ستارگان هالیوود بر ضد ترامپ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..