تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از بارزانی در ترکیه با برافراشتن پرچم کردستان+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی رسانه های کُرد زبان عراقی درباره سفر روز یکشنبه رئیس منطقه کردستان عراق به ترکیه، روی برافراشتن پرچم کردستان در فرودگاه استانبول مانور خبری داده اند.

«مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در رأس هیأتی برای یک سفر رسمی وارد پایتخت ترکیه شد.

به گفته منابع وزارت خارجه ترکیه، اردوغان از بارزانی استقبال و دو طرف درباره روابط دو جانبه، مبارزه با تروریسم و تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو خواهند کرد.

شبکه کُرد زبان «روداو» متعلق به منطقه کردستان عراق، گزارش داده که در استقبال از بارزانی در فرودگاه آتاتورک استانبول، برای اولین بار پرچم «کردستان» در کنار پرچمهای عراق و ترکیه به اهتزاز درآمده و برافراشته شد.

این اقدام در حالی صورت گرفته که روز جمعه هفته گذشته بارزانی در اظهاراتی مدعی شده بود که استقلال کردستان عراق به ایران یا ترکیه ربطی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری «کردستان 24» وی مدعی شده بود: «این یک مسئله داخلی میان ما (کردستان) و بغداد است که هیچ ربطی به ایران و ترکیه ندارد. ما به اجازه هیچ کسی نیاز نداریم»(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

http://fna.ir/6SJ8RX اخبار مرتبط «مسعود بارزانی» وارد ترکیه شد95/12/08 - 13:11



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از بارزانی در ترکیه با برافراشتن پرچم کردستان+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..