تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از نمایش فیلم‌های «قلاده‌های طلا» و «تنهای تنهای تنها» در آرژانتین

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی ظرف 2 روز گذشته با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. علاقه بیش از حد مخاطبین و صف طولانی این جشنواره باعث شد تا یکی از مجریان معروف و پرطرفدار در برنامه تلویزیونی خود درباره نمایش فیلم‌های ایرانی در شهر بوئنوس آیرس صحبت کند.

 

روز گذشته ساعت های 18 و 20 به وقت آرژانتین به ترتیب فیلم‌های «تنهای تنهای تنها» و «قلاده‌های طلا» به نمایش درآمد که با اقبال خوبی مواجه شد. 

در دومین روز از برگزاری آثار برگزیده جشنواره مردمی عمار فیلم های «چراغ‌های روشن» ، «علمک» و «بازار محبت3» به همراه انیمیشن «سلیمان و مورچه» در شهر بوئنوس آیرس به نمایش درآمد. 

فابیو سوریتا مسئول هفته فیلم جشنواره عمار در آرژانتین است که شبکه تلویزیونی هفت و کانال 23 از محبوب ترین و مهمترین شبکه های تلویزیونی آرژانتین هستند که علاوه بر پخش تیزر این هفته فیلم با فابیو سوریتا مسئول برگزاری هفته فیلم جشنواره عمار در آرژانتین گفتگوی مفصل تلویزیونی داشتند.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/XGYE3P



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از نمایش فیلم‌های «قلاده‌های طلا» و «تنهای تنهای تنها» در آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..