تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت لکه بینی بعد از پریود، چیکار کنم؟

پریودم در این ماه 7روزه تموم شد ولی از روز هشتم لکه بینی شروع شد. علتش چیه، چیکار کنم؟

سوال:

باسلام. من 24سالمه 1ساله که ازدواج کردم. پریودم در این ماه 7روزه تموم شد ولی از روز هشتم لکه بینی شروع شد و روز دهم بیشتر شده و تموم نمیشه. میخواستم بدونم چیکار کنم که تموم بشه. ماه قبل چند بار قرص اورژانسی خوردم ممکنه از همین باشه.ممنون 

جواب:

دوست عزیز. قرص اورژانسی فقط یکبار درماه باید استفاده بشه. یک روش مطمئن انتخاب بشه تا مجبور به استفاده از روش اورژانسی نشوید. بله نظم هورمون های شما به هم خورده ولی به هرحال قبل از هر دارویی باید تست بارداری انجام دهید . اگر منفی بود مفنامیک اسید یا ترانزیک اسید هر 6 ساعت تا سه روز استفاده بشه و اگر خونریزی قطع نشد باید قرص هورمونی استروژن تحت نظر پزشک مصرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت لکه بینی بعد از پریود، چیکار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..