تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالبان از مردم افغانستان خواست درخت بکارند!

در پیشنهادی غیرمعمول، گروه طالبان از مردم افغانستان خواست درختکاری کنند.

به گزارش «شیعه نیوز»، طالبان در پیامی از سوی رهبر خود-هیبت الله آخوندزاده- از مردم افغانستان خواست هر چه توان دارند درخت بکارند.

طالبان که سالها است با حکومت مرکزی افغانستان جنگ می کند، در پیامی جدید از سوی رهبر خود به مسائل مختلفی از جمله پایان اشغالگری شوروی، عملیات نظامی و تلفات غیرنظامیان پرداخته اما در حرکتی غیرمعمول و تعجب آور، از مردم افغانستان خواسته در جای جای کشور درخت بکارند. در این پیام از جنگجویان طالبان و مردم افغانستان خواسته شده به خاطر زیبایی طبیعت و خشنودی خداوند، درختان مثمر و غیرمثمر بکارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالبان از مردم افغانستان خواست درخت بکارند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..