تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی حجاب در یک فیلم دانش‌‌آموزان آمریکایی

حجاب «نور عیسی» سؤالات زیادی را برای دوستانش در مورد اسلام و حجاب ایجاد کرد تا جایی که چند نفر از همکلاسی‌های نور، او را به عنوان موضوع پروژه فیلم‌سازی خود انتخاب کردند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ به نقل از پایگاه خبری «Flyer Group»، نور عیسی، دانش‌آموز مسلمان مدرسه‌ای در شهر «دالتون» ایالت جورجیا می‌دانست که با شروع پوشیدن حجاب، مسیر جدیدی را طی خواهد کرد.

عیسی می‌گوید: حجاب انتخاب من بود اما وقتی این کار را شروع می‌کنید، باید ادامه دهید. پوشیدن حجاب نشان‌دهنده انتخاب حجب و حیا و انتخاب دین اسلام است.

حجاب نور عیسی سؤالات زیادی را برای همکلاسی‌ها و هم‌مدرسه‌ای‌هایش در مورد اسلام و حجاب ایجاد کرد تا جایی که چند نفر از همکلاسی‌های عیسی، او را به عنوان موضوع پروژه فیلم‌سازی خود انتخاب کردند.

این فیلم به عنوان «منطقه آزاد» بعداً به عنوان بخشی از مستند «آمریکایی‌های جدید» شبکه «پی بی اس» انتخاب شد؛ این مستند در مورد مهاجرت، هویت و جامعه از دید نوجوانان است.

فیلم منطقه آزاد که با همکاری عیسی و خانواده‌اش ساخته شده بود، مورد توجه دانش‌آموزان و معلمان مدرسه قرار گرفت و فرصتی برای صحبت کردن و نشان دادن زندگی واقعی مسلمانان ایجاد کرد.

عیسی گفت: پخش این فیلم در سطح ملی سبب شد که بتوانم به دیگران نشان دهم من مفتخر به مسلمانی هستم و احساس قدرت و توانمندی بیشتری می‌کنم و این فیلم توانست بسیاری از تصورات نادرست موجود را برطرف کند.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی حجاب در یک فیلم دانش‌‌آموزان آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..