تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نرم‌افزار اندروید «اسرار» در سبزوار

گروه شهرستان‌ها: همزمان با برگزاری همایش نکوداشت حاج ملاهادی سبزواری در دانشگاه حکیم سبزواری از اولین و نخستین نرم‌افزار اندروید با عنوان «اسرار» که با محوریت آشنایی بیشتر با ملاهادی سبزواری تولید شده، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با برگزاری همایش نکوداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری از نخستین نرم‌افزار اندروید «اسرار» رونمایی شد. ساخت نرم افزار اندروید« اسرار» در سبزوار/در حال تکمیل

این نرم افزار مشتمل بر سه قسمت اصلی دیوان اشعار، زندگی نامه، شرح حال حکیم و «سر اسرار» است.

ساخت نرم افزار اندروید« اسرار» در سبزوار/در حال تکمیل

این اپلکیشن اندروید که حاصل تیمی سه نفره است در مدت یک‌ماه توسط گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری طراحی شده است و پس از رونمایی در همایش حکیم سبزواری به‌زودی بر روی سایت دانشگاه حکیم سبزواری و کافه بازار قابل دسترس خواهد بود.

ساخت نرم افزار اندروید« اسرار» در سبزوار/در حال تکمیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نرم‌افزار اندروید «اسرار» در سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..