تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو قول خرید بازیکن داد

ژوزه مورینیو دو یا سه بازیکن را مد نظر دارد و برای خرید آن ها اسامی شان را به باشگاه تحویل داده است.

به گزارش کاپ، منچستریونایتد در تابستان 150 میلیون پوند خرج خرید بازیکن کرد و با انتقال پوگبا رکورد گران قیمت ترین ترانسفر تاریخ را به نام خودش ثبت کرد. اما مورینیو هنوز به دنبال خرید چند بازیکن است. او در گفتگو با اسکای گفته: به نظرم با بازیکنانی که داریم و سختی هایی که سر راهمان قرار دارد، بهتر از خوب هم بوده ایم. به نظرم در ماه جولای هم آماده خواهیم بود تا دو یا سه بازیکن به تیم اضافه کنیم که به ارتقای سطحمان کمک کند. همیشه خیلی مهم است که به سطح پایداری ات برسی، راهی برای بازی کردن پیدا کنی، فلسفه ات را در تیم پیاده کنی. ما حالا تیمی داریم که با آن ها باید بیشتر برای موفقیت تلاش کنیم. تلاش بعدی ما در پنجره نقل و انتقالات بعدی است. از شانس هایمان در ژانویه استفاده نکردیم و مطمئنا در تابستان اقداماتی خواهیم کرد. همان طور که آقای وودوارد هم گفته بود، ما فعلا بازیکنانی که داشتیم را نگه داشتیم و حالا باید فشار بعدی را وارد کنیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو قول خرید بازیکن داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..