تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع 2 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردبیل

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1049181

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در 2 نقطه استان اردبیل صورت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام طی در 2 نقطه استان اردبیل صورت می‌گیرد.

به گفته ذکی الله خوشبخت نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا، سهم استان اردبیل برای میزبانی از شهدای گمنام تازه تفحص شده 2 شهید است که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم شب وداع، تشییع و خاکسپاری این شهدا  در 2 نقطه استان صورت می‌گیرد.

وی گفت: پیکر پاک این 2 شهید گمنام  ساعت 11:00 روز سه شنبه وارد اردبیل می شود و پس استقبال رسمی، مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشکده فنی اردبیل میزبان یک شهید گمنام است، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در اردبیل ساعت 9:30 روز چهارشنبه 11 اسفند و از مقابل  مصلی (بازار) خواهد بود.

خوشبخت با بیان اینکه یک نقطه از شهرستان پارس آباد میزبان پیکرپاک شهید گمنام است، گفت:  پیکر پاک این شهید پس از تشییع  در پارس آباد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد تدفین می شود؛ زمان این مراسم بر اساس تصمیم محلی خواهد بود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع 2 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..