تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط بیش از ۲۵ هزار مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان سرپلذهاب

ساعت: 15:24 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1049065

فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب از کشف و ضبط بیش از ۲۵ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: شب گذشته طی گزارشات واصله از منابع موثق مبنی برنگهداری مواد محترقه در یک باب منزل مسکونی بلافاصله مامورین امنیتی وانتظامی سرپل ذهاب به محل اعزام شدند و طی بازرسی بعمل آمده تعداد 27 هزار انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

 

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: در آستانه ایام پایانی سال و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و آسیب های جسمانی، پلیس سرپل ذهاب جدیت برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه را با شماره 110 مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی صورت گیرد.

 

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط بیش از ۲۵ هزار مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان سرپلذهاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..