تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش برانکو به شایعه دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی

واکنش برانکو به شایعه دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها : شایعه دعوت نشدن ملی‌پوشان پرسپولیس آن هم در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل الوحده امارات بار دیگر حاشیه‌ساز شد.

واکنش برانکو به شایعه دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها

 شایعه دعوت نشدن دوباره ملی‌پوشان پرسپولیس آن هم در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل الوحده امارات بار دیگر حاشیه‌ساز شد. در رسانه‌ها این خبر مطرح شد که کی‌روش اعلام کرده باید برانکو به طور رسمی از او عذرخواهی کند حتی مساله دعوت نشدن ملی‌پوشان پرسپولیس نیز سبب شد تا رییس فدراسیون هم به این ماجرا واکنش نشان دهد. اما از اردوی پرسپولیس در امارات خبر می‌رسد که شاگردان برانکو بدون توجه به اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته در حال تمرین و آماده‌سازی هستند. حتی به آنها گفته شده که فدراسیون فوتبال خبر دعوت نشدن ملی‌پوشان را تکذیب کرده است اما واکنش برانکو به اتفاقات اخیر پیرامون کی‌روش و تهدیدهای او و اینکه این فشار روی سرمربی پرسپولیس وجود دارد که از مرد پرتغالی عذرخواهی کند، در نوع خود جالب است.

دلخوری برانکو از کی روش

برانکو به یکی از نزدیکانش در تهران گفته دیگر قصد مصاحبه درباره تیم‌ملی و مسایلی از این دست را ندارد. او که سخت ذهنش درگیر بازی با الوحده در آسیا و سپس دیدار مقابل نفت تهران است، به فرد معتمدش در تهران گفته: «من نسبت به پرسپولیس تعهد و وظیفه دارم و مهم‌ترین کارم در حال حاضر انجام تعهداتم نسبت به هواداران پرسپولیس است.» حتی گفته می‌شود برانکو دیگر قصد مصاحبه درباره تیم‌ملی و کی‌روش ندارد آن هم تحت هیچ شرایطی. چون فقط می‌خواهد به کسب نتیجه با پرسپولیس فکر کند. با توجه به این سیاست جدید برانکو به‌نظر می‌رسد دیگر شاهد مصاحبه‌ای از او درباره تیم‌ملی نخواهیم بود.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

غافلگیری جالب برانکو توسط یک هوادار + عکس

عکسی زیبا از بهنوش بختیاری در کنار برانکو

حمله کارلوس کی روش به برانکو در نیمه شب!! + عکس

شعار و توهین سرخ‌ها علیه برانکو و بازیکنان پرسپولیس

دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش برانکو به شایعه دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..