تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصغر فرهادی و یک کار خیر | کت و شلوار اسکاری فرهادی حراج شد

تاریخ نشر : یکشنبه 8 اسفند 1395 مشاهده : 69 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

در فاصله چند ساعت به برگزاری هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار، اصغر فرهادی لباس خود را به نفع یک موسسه خیریه به حراج گذاشت.

اصغر فرهادی 

اصغر فرهادی با حضور در جشن خیریه دوستداران "فرزندان آسمان"، لباسی را که در سال 2012 در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار به تن داشت به نفع کودکان، به بالاترین قیمت حراج گذاشت.

اصغر فرهادی

او آن سال برای فیلم "جدایی نادر از سیمین" موفق به دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد. فرهادی امسال با فیلم "فروشنده " بار دیگر نامزد اسکار شده است، اما در اعتراض به دستور اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درمورد منع سفر شهروندان هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله ایران، در مراسم اسکار شرکت نمی‌کند و انوشه انصاری و فیروز نادری را به نمایندگی از خود به این مراسم معرفی کرده است.

برندگان این دوره جوایز اسکار بامداد دوشنبه به وقت ایران در دالبی تیه‌تر در لس آنجلس معرفی می‌شوند.

هنرآنلاین

اخبار مرتبط:

اصغر فرهادی کابوس «ترامپ» می‌شود

اصغر فرهادی اجازه حضور در مراسم اسکار را ندارد!! + عکس

اصغر فرهادی و تام هنکس در مراسم اهدای اسکار افتخاری +تصاویر

«فروشنده» قربانی دزدان آنلاین شد / انتشار غیرقانونی نسخه بی‌کیفیت فیلم اصغر فرهادی +عکس

شرم بر ما/ نامه سرگشاده اصغر فرهادی به رییس‌جمهور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصغر فرهادی و یک کار خیر | کت و شلوار اسکاری فرهادی حراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..