تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطوط لوله زیردریایی انتقال نفت صادراتی خارگ ارزیابی شد

خطوط لوله زیردریایی انتقال نفت صادراتی خارگ ارزیابی شدبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پروژه توپکرانی هوشمند پنج خط لوله در حد فاصل گناوه تا خارگ که در حال اجراست، سه خط لوله زیردریایی ۳۰ اینچی، یک خط لوله ۴۲ اینچی و یک خط لوله ۵۲ اینچی در بستر دریا با استفاده از فناوری های روز و با توجه به استانداردهای تعریف شده موجود جهانی ارزیابی می شوند.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، از میان این پنج خط لوله، سه خط لوله پس از حدود نیم قرن و برای نخستین بار توپکرانی می شوند زیرا به دلیل بالا بودن کیفیت این خطوط لوله، تاکنون نیاز به اجرای طرح توپکرانی احساس نمی شده است.

پروژه توپکرانی هوشمند خط لوله گناوه به خارگ به روش MFL و براساس میدان مغناطیسی اجرا می شود. در این توپکرانی هوشمند، سرعت پیگ در خطوط لوله بر اساس دبی سیال و با هماهنگی پایانه های نفتی و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تعیین می شود؛ سرعتی که باید همیشه بین نیم تا یک متر بر ثانیه تنظیم شود تا اطلاعات صحیحی از عملیات حاصل شود.

بر اساس این گزارش، ظهر دیروز (شنبه، ۷ بهمن) پیگ وارد خط لوله ۴۲ اینچ شده و صبح امروز به پایانه خارگ رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطوط لوله زیردریایی انتقال نفت صادراتی خارگ ارزیابی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..