تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطرات اضافه وزن بارداری بر جنین

محققان دانشگاه نیوکاسل بریتانیا در گزارشی اعلام کردند که طیف وسیعی از خطرات، نوزادان مادران چاق را تهدید می‌کند.
منطقه کرمانشاه، بر اساس گزارشی که در ژورنال آمریکایی «Medical Association» منتشر شد، به این مهم اشاره شده است که خطر نقایص لوله عصبی نوزادان مادران چاق را دو برابر بیشتر تهدید می کند.
کاترین استوتارد رییس گروهی از محققان که پژوهش خود را در این زمینه انجام دادند، معتقد است؛ شواهدی وجود دارد دال بر این که چاقی مادران در قبل و زمان بارداری ممکن است منجر به افزایش نقایص زایمانی شود که از جمله آنها می‌توان به ترک مهره، مشکلات قلبی، لب شکری و مجموعه‌ای از دیگر نواقص اشاره کرد.
استوتارد در این زمینه اظهار داشت: بررسی‌های ما تصدیق می‌کند که چاقی مادران خطرات مربوط به ناهنجاری‌های مادرزادی را افزایش می‌دهد که این امر به ویژه با توجه به افزایش مداوم خطر چاقی در میان کشورهای مختلف پیامدهای بهداشتی مهمی در بر خواهد داشت.
این تحقیق همچنین تاکید دارد که زنان باردار چاق در خطر فزاینده ابتلا به دیابت و فشار خون بالا و لختگی خون قرار دارند.
گفتنی است؛ بر اساس یافته‌های این تحقیق یک سوم از زنان آمریکایی در زمانی که قابلیت تولید مثل دارند چاق هستند و از هر پنج کودک متولد شده یک نفر جان خود را از دست می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطرات اضافه وزن بارداری بر جنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..