تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ ورود چریک‌های "سوری&

نیروهای موسوم به "سوریه دموکرات" در راستای عملیات خود در شمال این کشور برای آزادی رقه، برای نخستین‌بار وارد مرزهای استان دیرالزور شدند.

فرادید| نیروهای موسوم به "سوریه دموکرات" در راستای عملیات خود در شمال این کشور برای آزادی رقه، برای نخستین‌بار وارد مرزهای استان دیرالزور شدند.

به گزارش فرادید، این گروه ائتلافی متشکل از نیروهای کرد و عرب وارد بخش شمالی استان دیر الزور شده و کنترل تعدادی روستا را در دست گرفته است. این نیروها کنترل روستاهای فتاشه، کسار، مستور و چند روستای دیگر را در دیر الزور در دست گرفتند.

نیروهای سوریه دموکرات که از سوی آمریکا حمایت می شوند پیش از این در راستای عملیات موسوم به "خشم فرات" کنترل مناطق گسترده‌ای در حومه شمالی و شرقی شهر رقه، مرکز خلافت خودخوانده داعش را در دست گرفته بودند. آنها اکنون در چند کیلومتری شهر موضع گرفته‌اند. ائتلاف نیروهای سوریه دموکرات اخیرا مرحله سوم عملیات خشم فرات را برای آزادی رقه آغاز کرده‌اند.

دجوار خبات، یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دموکرات اعلام کرد که این نیروها به حومه دیرالزور که شامل مناطق نفت‌خیز است رسیده اند که این اقدام در راستای تلاش برای آزادی رقه و قطع مسیرهای امدادی داعش صورت گرفته است. رویترز نیز تصاویری از ورود این نیروها به استان دیرالزور را منتشر کرد که در زیر می بینید.

تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های تصاویر/ چریک‌های



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ ورود چریک‌های "سوری&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..