تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۹۶

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی پارلمان با حضور رئیس قوه‌مقننه پیش از جلسه علنی امروز خانه ملت درباره لایحه بودجه ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی پارلمان با حضور رئیس قوه‌مقننه پیش از جلسه علنی امروز خانه ملت درباره لایحه بودجه ۹۶ خبر داد.
 
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیر علنی صبح امروز(یکشنبه، 8 اسفند) پارلمان خبر داد و گفت: پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس برای بررسی لایحه بودجه 96، نکاتی از سوی رئیس مجلس درباره این لایحه و چگونگی رسیدگی به آن مطرح شد.
 
وی افزود: نمایندگان مجلس در این جلسه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات‌شان پیرامون لایحه بودجه 96 را مطرح کردند.
 
به گزارش تسنیم، بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور از روز سه‌شنبه هفته گذشته(دوم اسفند) در دستورکار جلسات علنی پارلمان قرار گرفته که پیش‌بینی می2شود تا اواسط هفته آینده ادامه یابد. طبق آییننامه داخلی مجلس، نمایندگان در حین بررسی لوایح برنامه‌های توسعه و یا بودجه‌های سالانه دستورکار دیگری نمی‌توانند داشته باشند و فقط باید به این لوایح رسیدگی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..