تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع جالب 2 روزنامه اصلاح‌طلب و اصولگرا درباره فرهادي

با نزديک‌تر شدن به موعد برگزاري مراسم اسکار اظهارنظرها درباره منازعه گردانندگان اين رويداد هنري با ترامپ به بهانه انصراف اصغر فرهادي و البته اعلام دو نماينده از سوي اين فيلمساز به اسکار بالا گرفته است.

موضع جالب 2 روزنامه اصلاح‌طلب و اصولگرا درباره فرهاديبه گزارش بولتن نیوز، با نزديک‌تر شدن به موعد برگزاري مراسم اسکار اظهارنظرها درباره منازعه گردانندگان اين رويداد هنري با ترامپ به بهانه انصراف اصغر فرهادي و البته اعلام دو نماينده از سوي اين فيلمساز به اسکار بالا گرفته است. در اين‌باره دو اظهارنظر درباره اصغر فرهادي از دو روزنامه که به لحاظ فکري مقابل يکديگر قرار مي‌گيرند جالب به نظر مي‌رسد. 

در مورد اول روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد روز گذشته در اين‌باره نوشت: «چند سال قبل از اينكه مسعود كيميايي به بهانه موفقيت اصغر فرهادي در جشنواره كن و براي فيلم «فروشنده» متني بنويسد و فرهادي را كارگرداني بداند كه سينمايش از سينماي قديم مي‌آيد، گفت‌وگويي با مسعود كيميايي داشتيم، گفت‌وگويي به بهانه فيلم «محاكمه در خيابان» كه فرهادي همراه كيميايي در نگارش فيلمنامه اين فيلم شده بود. سؤال آخر آن گفت‌وگو درباره فرهادي بود آيا او هم نابغه حساب مي‌شود يا نه؟ كيميايي با تيزهوشي بي‌نظير جواب داد كه نه؛ فرهادي نابغه نيست، چون نسل نابغه‌ها تمام شده، اما هوشياري خاص خود را دارد. در نگاهي دقيق‌تر و جزئي‌تر، فرهادي اصلاً و ابداً نابغه نيست، درست مانند آنچه كيميايي گفت. او نه نگاه مؤلف كيميايي و مهرجويي را دارد و نه خودساختگي و تجرد كيارستمي را. فرهادي فيلمساز متوسطي است با يك تفاوت بسيار فاحش. سياستمدار است و از بازي با خردجمعي آگاه. مي‌گوييد نه؟ به خبري كه عصر روز جمعه رسيد دقت كنيد. 

خبري كه مي‌گويد فرهادي انوشه انصاري و فيروز نادري را به اسكار معرفي كرده تا جاي او در سالن بنشينند و نمايشي بي‌نظير از اقتدار مهاجران ايراني‌الاصل داشته باشند و نه‌تنها به ترامپ كه به تمام جهان پيام دهند كه ممنوعيت ايراني يعني جاي خالي دانشمندان، تاجران، هنرمندان و چهره‌هاي مهم حوزه‌هاي مختلف كه به سود هيچ‌كسي نيست. پيام فرهادي روشن و واضح است و حالا حتي اگر «فروشنده» از نظر استاندارد كيفي در پايين‌ترين سطح فيلمسازي هم باشد، باز يك شاهكار حساب مي‌شود، چون خالقش نبض توجه جهاني را به خوبي بلد است، سياستمداري قهار است. اما روزنامه اصولگراي کيهان نيز در اين‌باره نوشت: «در شرايطي که اکثريت قريب به اتفاق سينماگران حتي در امريکا به دولت امريکا اعتراض کرده و عليه آن موضع گرفته‌اند، اصغر فرهادي به‌رغم ادعاي تحريم مراسم اسکار، با معرفي نمايندگان خود به استقبال از اين مراسم دولتي امريکا رفت! شايعاتي مبني بر احتمال اهداي جايزه بهترين فيلم خارجي هشتاد‌و‌نهمين مراسم اسکار به فيلم «فروشنده» به کارگرداني فرهادي باعث شده تا اين کارگردان، با معرفي نمايندگاني براي حضور يافتن در اين مراسم، تحريم اسکار را زير پا بگذارد.»

منبع : روزنامه جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع جالب 2 روزنامه اصلاح‌طلب و اصولگرا درباره فرهادي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..