تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن یک نهنگ در چابهار

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: افراد محلی با مشاهده لاشه یک نهنگ بزرگ در ساحل بندر رمین چابهار که به دلیل نامعلومی تلف شده بود، موضوع را به اداره شیلات اعلام کردند.

به گزارش انصاف نیوز، هدایت الله میرمرادزهی اظهار داشت: کارشناسان شیلات و محیط زیست چابهار به محل اعزام شده و در حال بررسی دلیل مرگ این نهنگ هستند.

وی با بیان اینکه چابهار به آب های اقیانوسی متصل است و هزاران گونه جانوری در دریای چابهار و کنارک زیست می کنند، خاطرنشان کرد: علت مرگ این نهنگ در دست بررسی است.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی منابع آبی دارای ۲ اداره کل شیلات در شمال و جنوب استان است که اداره کل شیلات سیستان مستقر در زابل واقع در شمال استان وظیفه کنترل و حمایت از منابع آبی داخلی و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار واقع در جنوب استان در حوزه آبهای دریای عمان فعال است.

شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن یک نهنگ در چابهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..