تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکستان افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در افغانستان را آموزش می‌دهد

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نجیب دانش» معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان پس از تنش‌های اخیر این کشور با پاکستان گفت که اسناد و مدارک کافی در اختیار این وزارتخانه قرار دارد که نشان می‎دهد، برای افراد وابسته به گروه تروریستی داعش دولت اسلام‌آباد زمینه آموزش را مهیا کرده است.

وی افزود: بیشتر افراد وابسته به داعش در افغانستان، اتباع پاکستانی هستند.

دانش به رادیو آزادی گفته است که پاکستان فرصت آموزشی برای افراد وابسته به داعش فراهم می‌کند.

معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که افراد وابسته به داعش فعالیت خود را از پاکستان آغاز کردند و در بخش‌هایی از افغانستان فعالیت خود را گسترش دادند.

نهاد «نیو آمریکا» در گزارشی به تازگی در گزارش اعلام کرده که افراد وابسته به داعش در خاک پاکستان آموزش می‌بینند و و سپس برای جنگ به افغانستان اعزام می‌شوند.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های افغان، بیشتر افراد وابسته به داعش در بخش‌های از شرق افغانستان حضور دارند.

این گروه تا کنون مسئولیت چند حمله علیه شیعیان افغانستان را به عهده گرفته است.

ژنرال «شیر محمد کریمی» رئیس سابق ستاد ارتش افغانستان نیز موضوع داعش در کشورش را پروژه سازمان اطلاعات ارتش پاکستان دانسته است.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکستان افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در افغانستان را آموزش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..