تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ثبت نام آثار ایرانی در جشنواره جهانی فجر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ثبت نام فیلم های ایرانی متقاضی شرکت در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۵ روز تمدید شد و صاحبان آثار فقط تا ۱۵ اسفند ماه برای ثبت نام در سایت جشنواره فرصت دارند و مهلت تحویل اصل اثر نیز ۲۰ اسفند ماه است و تمدید نخواهد شد.

طبق فراخوان این جشنواره که اول اکتبر ۲۰۱۶ (۱۰ مهرماه ۹۶) در سایت رسمی جشنواره و رسانه های عمومی منتشر شد، علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند در سایت ثبت نام کنند و تا ۲۰ اسفند ماه ۹۵ مطابق با دهم مارس ۲۰۱۷ فیلم های خود را به دفتر جشنواره تحویل دهند.

ثبت نام آثار متقاضی در سایت جشنواره الزامی و شرط لازم برای بررسی اولیه اثر است.

سی و پنجمین جشنواره جهان فیلم فجر، یکم تا هشتم اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) در تهران برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ثبت نام آثار ایرانی در جشنواره جهانی فجر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..