تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگیری تنها تالاب استان تهران + گزارش

بیش از نیمی از تنها تالاب ده هزار هکتاری استان تهران آبگیری و میزبان ده ها هزار پرنده مهاجر از سیبری شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این تالاب  معروف به  بندعلیخان  در منطقه حفاظت شده کویر مرکزی ایران در محدوده ورامین است و تا پایتخت 70 کیلومترفاصله دارد.

رییس منطقه حفاظت شده کویر مرکزی ایران گفت: با توجه به بارش های خوب اخیر ونیز تخصیص 30 درصدی حق آبه از رودخانه شور ورامین به تالاب ، این پدیده طبیعی شکل گرفته است .

محمود رضا خسروی افزود: نیمی از این تالاب پس ازچهار سال خشکسالی امسال آبگیری شد و چشم انداز زیست محیطی زیبا وچشم نوازی را در کویر خشکیده ایجاد کرده است .

وی اضافه کرد : ده ها هزار قطعه پرنده آبزی  وکنار آبزی از جمله خوتکا ، مرغابی ؛ غاز وحشی ، سرسبز و اردک در این تالاب ساکن شده اند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگیری تنها تالاب استان تهران + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..