تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از برترین‌های حوزه پژوهش در دانشگاه حکیم سبزواری

تقدیر از برترین‌های حوزه پژوهش در دانشگاه حکیم سبزواریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر جواد حدادنیا رییس دانشگاه حکیم سبزواری در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشگاه حکیم سبزواری طی سال‌های اخیر با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌های معتبر دنیا و اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک با مراکز علمی تراز اول جهان به سمت بین‌المللی شدن حرکت می‌کند.

وی با اشاره به انعقاد سه تفاهم نامه و کنوانسیون بین المللی بین این دانشگاه و دانشگاه‌های اروپایی، افزود: معتقدیم انعقاد این قرارداد‌ها باعث بسط ارتباطات علمی و پژوهشی دانشگاه خواهد شد و ارتقا سطح علمی- آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری و بالابردن جایگاه این دانشگاه در سطح دانشگاه‌های کشور را فراهم خواهد کرد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه ساده سازی فرایند‌ها و امورپژوهشی از جمله اهداف مهم حوزه پژوهش دانشگاه است، گفت: از جمله این ساده سازی راه اندازی گرنت پژوهشی بود که در راستای هموار کردن و دادن انگیزه به اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه طی سال‌های اخیر صورت گرفت و هم اکنون با ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه در طی دو سال اخیر نتایج مثبت این طرح را شاهد هستیم.

دکتر جواد حدادنیا با اشاره به اینکه اعتبارات پژوهشی دانشگاه از کمتر از یک درصد در سال ۹۲ به هشت درصد مجموع اعتبارات آن در سال جاری افزایش یافته است افزود: هدف نهایی اختصاص ۱۵ درصد اعتبارات دانشگاه به بخش پژوهش است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته سال آینده اعتبار پژوهشی دانشگاه به ۱۰ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از برترین‌های حوزه پژوهش در دانشگاه حکیم سبزواری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..