تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر وزیر بهداشت به استان کردستان +برنامه ها

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛سیامک واحدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فاز اول بیمارستان فوق تخصصی کوثر سنندج و کلینیک تخصصی ویژه دانشگاه در سفر وزیر بهداشت به این استان  افتتاح می شوند.

واحدی افزود: اورژانس بیمارستان توحید، مرکز ام آر آی مریوان و سقز و همچنین کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان شهید بهشتی، مرکز فوریت‌های پزشکی قروه، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای دهگلان و سی تی اسکن بیمارستان های امام خمینی دیواندره و سینای کامیاران هم بصورت همزمان در این سفر به بهره برداری می رسند.

سفر وزیر بهداشت به استان کردستان از روز دوشنبه آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر وزیر بهداشت به استان کردستان +برنامه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..