تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات و زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات سال ۹۶ در مراغه اعلام شد

ساعت: 11:38 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1048534

فرماندار مراغه از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از امروز 8 اسفند در مراغه خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون استاندار و فرماندار مراغه در مصاحبه اختصاصی با رصدمراغا، با اعلام خبر آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس در مراغه از هشتم اسفندماه، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره ای مجلس تا ۱۴ اسفندماه سال جاری به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
ظفر محمدی با اشاره به دستور وزیر کشور برای شروع فرایند انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به چهار حوزه انتخابیه در کشور از جمله مراغه، افزود: انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان در شهرهای مراغه و اهر برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مراغه از ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز می شود، اظهار کرد: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی نیز به مدت هفت روز تا ۶ فروردین ۹۶ ادامه می یابد.
محمدی خاطرنشان کرد: با عنایت به ماده ۲۶ تبصره سه قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره شرایط انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، هنگام ثبت نام داوطلبان، الزامی است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در ۲۵۱ شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد افزود : از این تعداد ۱۷۷ شعبه مربوط به شهرستان مراغه و ۷۴ شعبه مربوط به شهرستان عجبشیر است.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات و زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات سال ۹۶ در مراغه اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..