تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوی زنجانی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرد/تولید 20 تن قارچ در هر ماه

ساعت: 11:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1049008

بانوی کار آفرین زنجانی در راستای اقتصاد مقاومتی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 35 نفر فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته کرمی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر هستم، اظهار کرد: از سال 90 با کمک همسرم توانسته ام پرورش قارچ را در زنجان راه اندازی کنم.

وی با اشاره به اینکه پرورش قارچ دارای بار اقتصادی است، تصریح کرد: قبل از اینکه کار پرورش قارچ را آغاز کنم در مورد این محصول تحقیقات لازم را انجام داده و سپس در دوره های مربوط به پرورش قارچ شرکت کرده ام.

بانوی کارآفرین زنجانی با بیان اینکه با 20 میلیون تومان سرمایه اولیه کار خودم را در زمینه پرورش قارچ شروع کرده ام، افزود: برای راه اندازی این مجموعه از تسهیلات متعدی استفاده کرده ام.

کرمی با اشاره به اینکه در سال 90 از بانک کشاورزی 30 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده ام، خاطرنشان کرد: با تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی اقدام به خرید مواد اولیه و وسایل مورد نیاز برای پرورش قارچ کرده ام.

* درآمد 26 میلیون تومانی کارآفرین زنجانی از پرورش قارچ

وی با بیان اینکه طی سالجاری 30 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی استان زنجان دریافت کرده ام، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تسهیلات بسیجی سازندگی را برای گسترش سالن های پرورش قارچ دریافت کرده ام.

کارآفرین زنجانی با اشاره به اینکه کار خودم را در سه سالن 5 تنی پرورش قارچ آغاز کرده ام، تصریح کرد: با کمک همسرم توانسته ام مجوز پشتیبانی از پرورش دهندگان قارچ را دریافت کنم.

کرمی به میزان تولید قارچ در هر بازه زمانی اشاره کرد و افزود: اگر شرایط مواد اولیه و محیط پرورش قارچ خوب باشد می توان نزدیک به 4 تن قارچ را از سه سالن طی دو ماه برداشت کرد.

* کارخانه تولید خاک پوششی در زنجان توسط بانوی زنجانی راه اندازی می شود

وی به میزان در امد خود در پرورش قارچ اشاره کرد و اظهار داشت، نزدیک به 26 میلیون تومان از فروش قارچ سود به دست می آوریم که 16 میلیون تومان برای خرید مواد اولیه، هزینه آب ،برق ، گاز و هزینه کار گر می شود که نزدیک به 10 میلیون تومان از فروش قارچ به سود خالص می رسیم.

بانوی کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه با راه اندازی سالن های پرورش قارچ و رده های زیرمجموعه زمینه اشتغال 35 نفر به صورت مستقیم فراهم کرده ام، افزود: 30 نفر به صورت مستقیم در سالن های دیگری مشغول به پرورش قارچ هستند که مواد اولیه و محصولات تولیدی را عهده دار هستم.

* توزیع روزانه 500 تا 600 کیلو قارچ به صورت روزانه در زنجان

کرمی با بیان اینکه روزانه بین 500 تا 600 کیلو قارچ از طرف دفتر پشتیبانی در زنجان توزیع می شود، گفت: قارچ های تولیدی علارقم استفاده در استان زنجان به استان های همجوار صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه خاک پوششی جزء مواد اولیه پرورش قارچ است و این خاک را از کرج و تهران خریداری می شود، خاطرنشان کرد: به امید خدا در حال راه اندازی کارخانه تولید خاک پوششی در زنجان هستم که زمینه اشتغال 15 تا 20  نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوی زنجانی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرد/تولید 20 تن قارچ در هر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..