تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واعظی: ایران و اندونزی حجم روابط تجاری خود را به بیش از یک میلیارد دلار افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمود واعظی» روز یکشنبه در دیدار «دارمین ناسوتیون»* وزیر هماهنگی اقتصادی اندونزی در محل وزارت ارتباطات افزود: بسترهای لازم برای افزایش سطح همکاری های اقتصادی با امضای اسناد مربوطه فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، امضای «موافقت نامه تجارت ترجیحی میان دو کشور و موافقتنامه بانکی» دو موضوع مورد تاکید واعظی در این جلسه بود.
واعظی ابراز امیدواری کرد، روابط ایران و اندونزی در سال جاری میلادی تا سه برابر افزایش یافته و روابطی که در گذشته با واسطه انجام می شد، به صورت مستقیم و بدون واسطه باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه محدودیتی برای افزایش سطح روابط ایران و اندونزی وجود ندارد، افزود: 2 کشور آمادگی دارند موانع احتمالی سر راه توسعه روابط را برطرف کنند.
وی، بر تسهیل روابط بانکی بین دو کشور با هدف توسعه روابط اقتصادی تاکید و تنظیم شدن آن را سرعت دهنده توسعه روابط تجاری بیان کرد.
به گفته وزیر ارتباطات، ایران 2 پیش نویس برای تنظیم روابط بانکی در اختیار بانک مرکزی و سازمان نظارت بانکی اندونزی قرار داده است تا هرچه زودتر روابط بانکی گسترش یابد.
رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اندونزی، به حضور برخی مقام های بانکی اندونزی در هیات اعزامی این کشور به ایران اشاره کرد و افزود: «ناسوتیون» برای مذاکره درباره مسایل دو کشور فردا(دوشنبه) با رئیس کل بانک مرکزی ایران دیدار می کند.
ادامه دارد...
اقتصام** 2078** 1070** خبرنگار: محمدمهدی بهرامی ** انتشار: لطیف نکوئی
.................................
* Darmin Nasution
Coordinating Minister of Economic Affairs, Republic of Indonesia

اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واعظی: ایران و اندونزی حجم روابط تجاری خود را به بیش از یک میلیارد دلار افزایش می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..