تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات جنین در بارداری، میزان لازم

هفته 17 بارداری هستم اما هیچی از حرکات جنین احساس نمی کنم. خیلی استرس دارم.

سوال:

سلام، من هفته 17 بارداری هستم اما هیچی از حرکات جنین احساس نمی کنم، فقط گاهی اوقات چیزی شبیه به ضربان قلب به مدت یکی دو دقیقه زیر شکمم احساس می کنم. خیلی استرس دارم که بچم چیزی نشده باشه با توجه به اینکه گروه خونیم منفیه و بعضیا می گن که ممکنه سیستم ایمنیت جنینو به عنوان ویروس بشناسه و بهش حمله کنه و باعث مرگش بشه. AB منفی هستم. لطفا راهنماییم کنید.

جواب:

دوست عزیز. در بارداری اول ممکن است تا 22 هفته هم احساس حرکات جنین طول بکشد. و در بارداری های دوم به بعد تا هفته 20. حرکاتی که اول احساس میشود به همین حالت ضربه های کوچک زیر شکم است. نگرانی و استرس در بارداری خیلی مضر است هرگاه نگران بودید به یک مرکز مراجعه کنید و باشنیدن صدای قلب جنین از سلامتش مطمئن شوید. گروه خونی منفی هیچ مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند فقط اگر همسرتان گروه خون مثبت دارد باید هفته 28 بارداری آمپول روگام بزنید وگرنه اقدامی لازم نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات جنین در بارداری، میزان لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..