تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش الی بیت المقدس در قم برگزار شد

رزمایش گردان الی بیت المقدس با ماموریت دفاع از کوی و برزن صبح امروز باحضور بیش از دویست و پنجاه نفر از نیروهای بسیجی گردان بیت المقدس در پادگان نوزده دی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دفاع از کوی و برزن، مقابله با هرگونه برگزاری رزمایش گردان الی بیت المقدس در قمنا امنی توسط دشمن فرضی و حفاظت از شریان ها، جاده ها و مناطق حساس شهر از جمله برنامه های این رزمایش بود.

موحد، معاون عملیات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم، حفظ انسجام و بالا بردن آمادگی نیروها را مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: در این رزمایش نیروهای بسیجی با انجام تمرینات تاکتیکی برای دفاع از کوی و برزن و نقاط حساس شهری و برون شهری در هنگام تهدیدات دشمن آماده می شوند.

گفتنی است از  ابتدای سال تاکنون یازده رزمایش برای گردان های بسیجی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم برگزارشده و تا تاپایان سال پنج رزمایش دیگر نیز انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش الی بیت المقدس در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..