تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همبرگر بیش از حد سالم؛ محصول جدید و خلاقانه کی اف سی

این روزها هر کسی سعی دارد با استفاده از تبلیغات و آگهی های جالب، نظر دیگران را به خود جلب کند. «کی اف سی» یکی از بزرگترین فست فودهای زنجیره ای دنیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و همین شیوه را در پیش گرفته است.

شعبه بریتانیا و ایرلند این برند مشهور، تصمیم گرفته ابتکاری جالب به خرج دهد و توجه کاربران اینترنتی را به خودش جلب نماید. چند روز پیش کی اف سی از جدیترین ساندویچ خود به نام «clean-eating burger» یا همان «همبرگر سالم» رونمایی کرد. در این غذای جدید، خبری از مواد همیشگی همبرگر نیست و موارد دیگری در آن به کار رفته است:

نان تهیه شده از گل کلم ماست (شیره) بادام شیرین نشده یخ های قالبی طعم دار سینه مرغ رشته ای کلم پیچ بریتانیایی

این ساندویچ خلاقانه با همکاری “Figgy Poppleton-Rice” (بلاگِر غذاهای سالم) درست شده است. در بیوی حساب توییتر او این جملات نوشته شده: “طرفدار سرسخت تغذیه سالم، آشپز خلاق، متخصص در گل کلم. نگهداری کننده از جولیان، یک سگ پشمالوی کوچک.”

این مسئله واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر به همراه داشته است. سخنگوی کی اف سی با لحن شوخی و طنز اظهار داشته: “من نمی توانم در این رابطه اظهار نظر کنم، زیرا آن ها در حال حاضر افزایش تقاضای گل کلم را بررسی می کنند.”

به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم کی اف سی بریتانیا و ایرلند چه برنامه ای برای همبرگرش دارد. هنوز مشخص نیست که این محصول برای مشتریان نیز عرضه خواهد شد و یا آن که تنها در حد یک آگهی تبلیغاتی باقی خواهد ماند. ویدیوی زیر شکل و شمایل همبرگر یاد شده را به شما نشان خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همبرگر بیش از حد سالم؛ محصول جدید و خلاقانه کی اف سی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..