تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسايل حل شده و پرسپولیسی ها به تیم ملی دعوت می شوند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جعفر کاشانی در واکنش به مصاحبه منتشر شده کارلوس كي‌روش که مدعی شده تا برانکو ایوانکوویچ عذر‌خواهی نکند، بازیکنان پرسپولیس را دعوت نخواهد کرد، می‌گوید این مصاحبه‌ها را جدی نگيرید چون مشکل حل می‌شود.

 

وی با روحیه دادن به ملی‌پوشان پرسپولیس مي‌گوید نگران نباشند چرا که آنها با توجه به شایستگی های فنی که دارند به اردوی تیم ملی دعوت مي‌شوند.

 

اظهارات کاشانی را در ادامه می خوانید:

 

* کی‌روش دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم‌ملی را منوط به عذرخواهی برانکو کرده است؟

- جدی نگیرید این‌ها همه حل می‌شود. پرسپولیس بیش از هشت بازیکن دارد که شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند و مطمئن باشید دعوت مي‌شوند.

 

* چرا باید درست در زمانی که پرسپولیس بازی حساسي دارد این حرف‌ها زده شود‌؟

- البته من بعید مي‌دانم که چنین حرفی زده شده باشد اما چرا اینکه الان انعکاس داده مي‌شود کار درستی نیست. بازی پرسپولیس در آسیا حکم بازی ملی دارد و نباید تمرکز و آرامش بازیکنان در چنین شرایطی به هم بریزد. بنابر‌این من هم تایید نمی‌کنم.

 

* باشگاه نمی‌خواهد در این موضوع دخالت کند؟

- مطمئنا باشگاه پیگیر تمام موضوعات هست و نمی گذارد حقی از بازیکنان و منافع پرسپولیس ضایع شود اما شما مطمئن باشید مشکلی بابت بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی نیست.

 

* با این اوصاف بازیکنان و هواداران باید خاطرشان بابت دعوت به تیم ملی آسوده باشد؟

- تیم ملی همیشه از بهترین و نخبه ترین بازیکنان تشکیل مي‌شود بنابراین شما نگران نباشید چرا که بیش از هشت بازیکن پرسپولیس چنین شرایطی دارند و به تیم ملی دعوت مي‌شوند و نیز هیچ مشکلی قابل حل شدن نیست. من معتقدم هر موقع دو تیم پرسپولیس و استقلال آماده و قوی بودند ما تیم ملی قوی داشتیم. بنابراین الان نباید به هیچ وجه این دو تیم را با چنین مسايلی تضعیف کنیم. باشگاه پرسپولیس همیشه از تیم ملی حمایت کرده و این حمایت ادامه دارد و هواداران هم از تیم ملی حمایت مي‌کنند. بنابراین نگران نباشند چرا که شاهد درخشش آنها در تیم ملی خواهیم بود.

 

* بازی با الوحده را چطور مي‌بینید؟

- خدا را شکر تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد  و همه چیز برای اولین پیروزی در آسیا فراهم است. البته نباید حریف را دست کم گرفت چرا که در خانه اش بازی مي‌کند، اما فوتبال پرسپولیس یک لول بالاتر از آنهاست و امیدوارم دست پر به ایران برگردند.

روزنامه گل

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسايل حل شده و پرسپولیسی ها به تیم ملی دعوت می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..