تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شهر سلول های بنیادی

2355953 دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در شهر سلولهای بنیادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در فاز اولیه مستقر خواهند شد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، امیر علی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین معاونت علمی و وزارت علوم در خصوص راه اندازی شهر سلول های بنیادی در دانشگاه خوارزمی گفت: هدف از راه اندازی این شهر، طراحی اولین شهر تخصصی توسعه علم و فناوری است.
وی افزود: این شهر با هدف متمرکز شدن شتاب دهنده‌ها، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان و واحدهای فن‌آور در حوزه سلول های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی مبتنی بر ظرفیتهای بخش غیردولتی تاسیس خواهد شد.
حمیدیه با اشاره به اجزاء شهر سلول بنیادی در دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: این شهر دارای پارک علم و فناوری تخصصی در حوزه علوم و فناوری، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت، مرکز خدمات بالینی تخصصی سلول درمانی، موزه سلولی جهت ارائه خدمات علمی و ترویجی عمومی، مزرعه حیوانات آزمایشگاهی، بخش مدیریت شهر سلول و مراکز حمایت مالی و حقوقی از شرکت‌های دانش بنیان و خدمات حمایتی، آموزشی و توانمند سازی است.
وی با بیان اینکه شهر سلول های بنیادی در دانشگاه خوارزمی پردیس کرج در استان البرز راه اندازی می‌شود خاطر نشان کرد: این شهر با مشارکت بخش غیردولتی و دولتی راه اندازی خواهد شد که دانشگاه خوارزمی زیر ساخت مورد نیاز شهر سلول بنیادی را در اختیار قرار می‌دهد.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی تاکید کرد: در شهر سلول های بنیادی بالغ بر ۱۰۰ تا ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در فاز اول مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: تا کمتر از شش ماه تا یک سال آینده، این شرکت‌ها در شهر سلول های بنیادی مستقر خواهند شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شهر سلول های بنیادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..