تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز

ساعت: 10:36 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1048224

رییس مرکز بهداشت گفت: مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان برای خدمات دهی بهتر در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده بوده و جدول کشیک در کلیه حوزه ها در حال تنظیم شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن جلیل زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص اقدامات نوروزی مرکز بهداشت پلدشت گفت: همزمان با ایام نوروز و حضور مسافران در منطقه گردشگری و توریستی پلدشت اتخاذ تصمیمات و هماهنگی های لازمه در جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت امری ضروری است.

وی تصریح کرد: سلامت همشهریان و مسافران نوروزی مهمترین محور مرکز بهداشت در ایام نوروز است.

رییس مرکز بهداشت پلدشت در راستای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: مرکز بهداشت از اول اسفند ماه ساعات کاری خود را از 8 صبح تا 8 شب افزایش داده است.


به گفته وی مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان برای خدمات دهی در ایام  تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده است و جدول کشیک در کلیه حوزه ها در حال تنظیم شدن است.

جلیل زاده اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت را از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام تعطیل عنوان کرد و گفت: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها، اماکن عمومی و نمونه برداری از آب های آشامیدنی، مواد غذایی مشکوک در این مدت تشدید می‌شود.


وی تصریح کرد: سامانه 1490 آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص امور مربوط به بهداشت است.

رییس مرکز بهداشت پلدشت در خصوص حضور پزشک متخصص در مراکز درمانی افزود: در ایام تعطیل و غیر تعطیل حداقل 4 پزشک متخصص در مراکز درمانی حضور دارند.


انتهای پیام/

    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..