تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار شهید گمنام در شهرستان بروجن تشییع و تدفین می شوند

ساعت: 10:56 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1048548

فرمانده سپاه بروجن از تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در شهرهای فرادنبه و گندمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: چهار شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در شهر فرادنبه و گندمان تشییع و تدفین می شوند.

کیهانی با بیان این که دو شهید گمنام در تپه نور (قزل گریش) فرادنبه به خاک سپرده می شوند، گفت: دو شهید دیگر در یادمان شهدا جنب حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع)شهر گندمان آرام می گیرند.

وی با بیان این که مراسم استقبال از مسافران بی نشان ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه یازدهم اسفند از میدان بسیج بروجن تا گلزار شهدا انجام می شود، گفت: پس از مراسم استقبال، شهدای گمنام تا حسینیه ثارالله سپاه بروجن تشییع می شوند.

کیهانی با اشاره به این که پس از برگزاری مراسم تشییع دو شهید به شهرهای مورد نظر منتقل می شوند، بیان داشت: مراسم وداع با شهدا چهارشنبه شب با حضور دو شهید گمنام در حسینیه ثارالله بروجن برگزار می شود و پس از اتمام مراسم به شهرهای مورد نظر منتقل می شوند.

فرمانده سپاه بروجن گفت: پیکر مطهر چهار شهید گمنام به شهرهای فرادنبه و گندمان برای برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین منتقل می شوند.

کیهانی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در فرادنبه و گندمان برگزار می شود.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

کیهانی گفت: انجام اقدامات مختلف در راستای معرفی شهدا و بیان ایثار و از خودگذشتگی شهدا به منظور آشنا شدن نسل جوان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کردند، گفت: از تمامی مردم شهرستان بروجن دعوت می کنیم در این مراسم حضور یابند تا یاد و نام خاطره شهدا را پاس و گوشه‌ای از زحمات آنها را اجر بداریم.
انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار شهید گمنام در شهرستان بروجن تشییع و تدفین می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..