تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی

کد خبر: ۴۸۷۲۰۴

۷۲  بازدید

سیمون اوروک (Simone O’Rourke) هنرمندی انگلیسی است که اشتیاق فراوانی به ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی دارد. در ادامه تصاویری از هنرنمایی‌های او را خواهیم دید.

وبسایت گجت نیوز: سیمون اوروک (Simone O’Rourke) هنرمندی انگلیسی است که اشتیاق فراوانی به ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی دارد. در ادامه تصاویری از هنرنمایی‌های او را خواهیم دید.

سیمون عقیده دارد ابزاری که مخرب و ویرانگر است، اگر در راه درست استفاده شود، می‌تواند بسیار مفید بوده و زیبایی بیافریند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فیسبوک این هنرمند، کارهای بیشتری از او را ببینید. او تنه درختان را مبنای کار خود قرار داده و با استفاده از ابزاری که جهت قطع درخت از آن استفاده می‌شود، مجسمه‌هایی با جزییات دقیق می‌سازد.

 تصاویری از ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی

ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی  ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مجسمه چوبی با استفاده از اره برقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..