تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جورج کلونی ۵۵ ساله که برای اولین بار پدر خواهد شد! +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 8 اسفند 1395 مشاهده : 38 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

کلونی به شوخی گفت: برای اینکه خود را آماده پدر شدن بکنم خودم را در اتاق زندانی خواهم کرد.

جورج کلونی برای اولین بار پدر خواهد شد

کلونی به شوخی گفت: برای اینکه خود را آماده پدر شدن بکنم خودم را در اتاق زندانی خواهم کرد.

به گزارش هافینگتن پست، جورج کلونی در مراسم سینمایی در فرانسه اظهار داشت :  از اینکه پدر خواهد شد بسیار هیجان زده است. او در این باره افزود :حتماً فرزندم را با آغوشی باز بغل خواهم کرد.
 

 جورج کلونی

این هنرپیشه ۵۵ ساله برای اولین بار است که پدر خواهد شد و همین موضوع دست مایه پرسش خبرنگاران از وی شد که در پاسخ چنین گفت : در گذشته هنرپیشه فرانسوی به نام ژان پل بلموندو با همسرش ناتالی تاردیول  در ۷۰ سالگی پدر شد و به همین دلیل فکر کنم من از او شرایط بهتری دارم زیرا من در ۵۶ سالگی پدر خواهم شد، او در ادامه نیز افزود به هرحال من و همسرم ،خودمان را برای گریه های شبانه بچه آماده کرده ایم البته پیام های دوستان برای مسخره کردن من را نیز باید به موضوع اضافه کرد.

در ادامه نیز طبق معمول خبرنگاران سوالات سیاسی خود را مطرح کردند که کلونی چنین گفت : ما با یک هوچی گری بزرگ در کاخ سفید مواجه هستیم که در این زمان  به کمک روزنامه نگاران بیشتر از قبل نیازمند هست.

24 آنلاین

اخبار مرتبط:

لباس عروس همسر جورج کلونی و جزئیات آن +عکس های دیده نشده

مادر زن جرج کلونی از انتخاب همسر دخترش ناراضی است !

جورج کلونی و آمل علم‌الدین با لباس گل گلی +عکس

تصاویر جالب از واکنش عجیب جورج کلونی به خبر جدایی براد پیت و آنجلینا جولی/ پی‌گیری ماجرای جدایی برانجلینا

جورج کلونی و خانواده همسرش +عکس

تورهای نوروز 96 یک راه جالب برای غافلگیر کردن همسرتان !! تورهای نوروز 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جورج کلونی ۵۵ ساله که برای اولین بار پدر خواهد شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..