تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه در زمان پریود، عوارض داره؟

در زمان پریود همسر رابطه برقرار کنیم چه مشکلاتی برای زوجین بوجود می آید؟ نه تنها در زمان پریود...

سوال:

باسلام اگر در زمان پریود همسر رابطه جنسی برقرار کنیم چه مشکلاتی برای زوجین بوجود می آید؟ 

جواب:

نه تنها در زمان پریود بلکه حتی در زمانیکه زن لکه بینی ( به هردلیلی) دارد نباید نزدیکی انجام شود. خطر ایجاد آمبولی هست. چون در این زمان رگ های خونی باز هستند و با ورود مایع منی مرد به داخل این رگ ها خون لخته میشود و اگر این لخته خون حرکت کند و به قلب یا مغز برسد سبب مرگ میشود. حتی در این زمان به زن توصیه میشود در حالت سجده قرار نگیرد که خطر آمبولی هوا هست. علاوه براین خطر باعمل نزدیکی و پس زدن خون زن به بالا ممکن است اندومتریوز ایجاد شود ( ایجاد بافت اندومتر رحم در جایی غیر از رحم) که سبب نازایی زن شده همچنین درد زیادی ایجاد میکند و در نهایت منجر به عمل جراحی و خارج کردن این بافت میشود. به همین دلایل اسلام نزدیکی در زمان پریود را حرام کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه در زمان پریود، عوارض داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..