تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش در مصاحبه با «رکورد»/ نپذیرفتن استعفا، آزمایش اعتماد به نفس بود

سرمربی تیم ملی کشورمان در مصاحبه با روزنامه معتبر کشورش درباره فوتبال اروپا حرف زد.

به گزارش کاپ، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در مصاحبه با روزنامه «رکورد» کشورش به صحبت درباره فوتبال پرتغال و منچستریونایتد پرداخت.

 او در این مصاحبه که بخش اول آن از سوی این نشریه معتبر منتشر شد، خیلی کوتاه درباره استعفایش از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: نپذیرفتن استعفا از سوی طرف ایرانی، آزمایش اعتماد به نفس بود.

او در ادامه به فوتبال کشورش پرداخت و اظهار داشت: اسپورتینگ لیسبون باید به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد و به نتایج سایر تیم‌ها فکر نکند. آن‌ها هنوز شانس قهرمانی دارند اما پورتو و بنفیکا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند و همین موضوع احتمال قهرمانی اسپورتینگ را کاهش می‌دهد. 

او درباره منچستریونایتد، تیم سابقش افزود: امیدوارم مورینیو در یونایتد موفق باشد. او توانسته باشگاه سابق مرا  به مسیر خوب گذشته باز گرداند و فکر می‌کنم فصل آینده، سال منچستریونایتد باشد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش در مصاحبه با «رکورد»/ نپذیرفتن استعفا، آزمایش اعتماد به نفس بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..