تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش همچنان گزینه جدی سرمربیگری آفریقای جنوبی!

همچنان شایعاتی پیرامون حضور سرمربی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی وجود دارد.

به‌ گزارش کاپ، در شرایطی که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود است، از روی هاجسون، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به عنوان گزینه های اصلی نام برده می شود.

سایت اسپورت 24 درباره احتمال حضور سرمربی تیم ملی ایران روی نیمکت آفریقای جنوبی نوشت: از همان روز اول مسئولان آفریقای جنوبی برای جذب کارلوس کی‌روش تاکید کردند. او سابقه مربیگری در آفریقای جنوبی را دارد و در سال 2000 هدایت این تیم را بر عهده داشت و رابطه خوبی با مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال آفریقا دارد که شانس او را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم بیشتر می‌کند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش همچنان گزینه جدی سرمربیگری آفریقای جنوبی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..