تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال نسبت دیگر حریفانش یک سر و گردن بالاتر است / التعاون نمی تواند دردسرساز شود

حجازی؛

استقلال نسبت دیگر حریفانش یک سر و گردن بالاتر است / التعاون نمی تواند دردسرساز شود

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد التعاون نمی تواند حریف سختی برای آبی پوشان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آتیلا حجازی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: «متاسفانه مقابل الاهلی بازی خوبی از استقلال ندیدیم. البته اصولا تیم ها در بازی اول شرایط خوبی ندارند و رفته رفته بهتر می شوند. به هر حال امیدوارم استقلال ضعف هایی که در بازی مقابل الاهلی داشت را در بازی های بعدی خود تکرار نکند.»

 

حجازی در ارتباط با بازی این تیم مقابل التعاون ادامه داد: «التعاون جز تیم های ناشناخته عربستان است. همان طور که الفتح ناشناخته بود و استقلال خوزستان توانست این تیم را شکست دهد، استقلال هم می تواند برابر التعاون به برتری برسد و به اعتقاد من این تیم نمی تواند برای استقلال دردسرساز شود.»

 

وی در خصوص شانس صعود استقلال از این گروه گفت: «گروه استقلال، گروه آسانی است و استقلال می تواند از این گروه بالا برود. این تیم به نسبت دیگر حریفانش یک سر و گردن بالاتر است و یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا است. به همین دلیل طبیعتا حریفان استقلال از این تیم بیشتر حساب می برند. امیدوارم استقلال بتواند در بازی های خانگی خود از حمایت هوادارانش استفاده کرده و به برد برسد و در بازی های خارج از خانه نیز به حداقل امتیاز برسد تا به راحتی از گروه خود بالا برود.»

 

مربی سابق استقلال با تمجید از عملکرد استقلال در لیگ عنوان کرد: «استقلال در چند بازی اخیرش در لیگ خیلی خوب کار کرده و امیدوارم در بازی های آسیایی هم مثل لیگ داخلی ظاهر شود. این تیم جوانان خوب و با استعدادی دارد که می توانند در این بازی ها به استقلال کمک زیادی کنند.»

هوادار

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال نسبت دیگر حریفانش یک سر و گردن بالاتر است / التعاون نمی تواند دردسرساز شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..