تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس بندرترکمن توزیع می شود

ساعت: 08:49 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1048730

رییس کمیته امداد بندرترکمن از توزیع 15هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن،حیدر بخشی با ذکر این خبر افزود: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و کمتر از دوهفته مانده به جشن احسان و نیکوکاری ، این پاکتها از امروز در مدارس شهری و روستایی بندرترکمن توزیع می شوند. 

وی تصریح کرد: این تعداد پاکت نامه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته تا بین دانش دانش آموزان توزیع شود.
بخشی ادامه داد: جشن نیکوکاری در سطح مدارس نیز 18 اسفند با نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در800 مدرسه شهرستان آغاز می شود.

مسول کمیته امداد بندرترکمن خاطر نشان ساخت: جشن نیکوکاری امسال در مدارس با جمع آوری  15 هزارپاکت ویژه جشن و هدایای غیرنقدی که دانش آموزان خود جوش به کودکان محروم هدیه می کنند تا درعمل نشان دهند دوستان و هم سن و سالان آنان در شادیها نیز با هم شریک هستند.

بخشی بیان کرد: کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مدارس نیز بین دانش آموزان نیازمند مدرسه توزیع می شود.

وی یادآور شد: امسال جشن نیکوکاری به طور همزمان در سراسر کشور طی سه روز برگزار می شود که روز چهارشنبه 18 اسفند در سطح مدارس ، روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در پایگاه های اصلی در سطح شهر و روز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه آماده  جمع آوری هدایای مردمی هستند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس بندرترکمن توزیع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..