تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش ساندرو استپ وی امروز آغاز می‌شود

سومین مرحله پیش فروش ساندرو استپ‌وی با قیمت‌های ۲۳ و ۲۶ میلیون تومان از ساعت ۱۱ امروز به صورت اینترنتی  و محدود آغاز می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

گروه خودروسازی سایپا سومین دوره پیش فروش رنو ساندرو استپ‌وی را از ساعت ۱۱ امروز به صورت اینترنتی و با پرداخت ۲۳ و ۲۶ میلیون تومان آغاز می‌کند.

در این مرحله از پیش‌فروش، خریداران ساندرو استپ‌وی دستی با پرداخت ۲۳ میلیون تومان و ساندرو استپ‌وی اتوماتیک با پرداخت ۲۶ میلیون تومان می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند.

این پیش‌فروش تنها برای ۵۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است که برای هر کد ملی محدودیت یک خودروی ساندرو استپ‌وی وجود دارد. مبلغ پیش‌ پرداخت شامل ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف می‌شود.

خودروهای استپ‌وی ثبت‌نام شده در این مرحله، مرداد تا آبان ۹۶ بر اساس انتخاب مشتری، تحویل داده می‌شود.

رنو ساندرو استپ‌وی خودروی کراس اوور خانواده ساندرو است که توسط پارس خودرو تولید می‌شود. ساندرو استپ‌وی پیشرانه‌ای با حجم ۱۵۹۸ سی‌سی و قدرت ۱۰۵ اسب بخار دارد. 

قیمت ساندرو استپ‌وی دستی در کارخانه و نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا ۴۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک در کارخانه و نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا ۵۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

قیمت رنو ساندرو استپ‌وی دستی در بازار آزاد ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک در بازار آزاد ۶۲ میلیون تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش ساندرو استپ وی امروز آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..