تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت برخی از شیرینی های شب عید

به گزارش افکارنیوز،

علی بهره مند  با اشاره به اینکه همه قنادی ها و شیرینی فروشی های کشور آمادگی عرضه شیرینی با کیفیت برای مصرف شب عید را دارند اظهار داشت : قیمت انواع شیرینی از اردیبهشت ماه سال ۹۳ هیچ تغییری نداشته است و قیمت انواع شیرینی شب عید نیز با قیمت های مصوب طول سال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که به طور معمول در ایام نوروز از شیرینی های ریز همچون نخودچی، برنجی، گردویی، نارگیلی، شیرینی های خانگی و سوهان عسلی مصرف می شود، نرخ این نوع محصولات برحسب کیفیت مواد اولیه و نوع محصول خواهد بود اما نسبت به قیمت شیرینی های مصوب نرخ متفاوتی نخواهد داشت.

وی به نرخ مصوب پنج قلم شیرینی پرمصرف اشاره کرد و گفت: براساس قیمت مصوب، هرکیلوگرم شیرینی تر و خامه ای درجه یک ۱۵۰ هزار ریال، شیرینی برنجی معمولی ۱۲۵ هزار ریال،شیرینی گل محمدی ۱۲۰ هزار ریال، شیرینی زبان و پاپیونی ۱۲۵ هزار ریال و کیک یزدی ۹۰ هزار ریال است.

رئیس اتحادیه کشوری قنادان، اظهار داشت: از آنجائیکه قیمت پیشنهادی ما تاکنون مورد تایید نهادهای ناظر نرسیده است، تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ هیچ تغییری در نرخ شیرینی نخواهیم داشت و این محصولات براساس مصوبه سال ۹۳ عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم در اولویت برنامه های این اتحادیه ما قرار دارد، افزود: در صورتی که مردم در خصوص قیمت یا کیفیت محصولات عرضه شده در قنادی ها و شیرینی فروشی های تهران شکایتی داشته باشند، می توانند در تهران با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ و در شهرستان ها با اتحادیه مربوطه تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت برخی از شیرینی های شب عید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..