تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سران استرالیا و اندونزی بر توسعه همکاری ها بین دو کشور تاکید کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نخست وزیر استرالیا و رئیس جمهور اندونزی بر توسعه و تعمیق همکاری های منطقه ای بین دو کشور بر اساس احترام متقابل تاکید کردند. 

مالکوم ترنبول نخست وزیر استرالیا در دیدار با جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی در کنفرانس خبری مشترک در سیدنی گفت: ما دو کشور دارای تعهدی مشترک در قبال دموکراسی، آزادی و حاکمیت قانون و نظم بین المللی مبتنی بر قانونی هستیم که تامین کننده ثبات برای شهروندان دو کشور و مردمان منطقه است.

در این نشست خبری، رئیس جمهور اندونزی هم با تاکید بر تعهد دو کشور به تقویت همکاریها و روابط قوی دوجانبه گفت: روابط قوی زمانی تحقق می یابد که دو کشور نسبت به تمامیت ارضی هم احترام قائل باشند، در امور داخلی همدیگر دخالت نکنند و توانایی بسط همکاری های در بر دارنده منفعت برای دو کشور را داشته باشند.   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سران استرالیا و اندونزی بر توسعه همکاری ها بین دو کشور تاکید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..