تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 بازیکن خاص التعاون مقابل استقلال/ شاگرد سابق برانکو در تیم سعودی +عکس

بررسی لیست دومین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد 6 بازیکن در ترکیب این تیم سعودی هستند که سابقه تقابل با استقلال و سایر تیمهای ایرانی را دارند.

 سرویس ورزش مشرق - التعاون عربستان بعد از شکست دادن لوکوموتیو ازبکستان، در ایستگاه دوم لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف استقلال ایران خواهد آمد.

حریف آبی های پایتخت توانست در نخستین دیدار با گل طلال العبسی به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کند با این حال به نظر نمی رسد با پتانسیلی که در این تیم موجود است بتواند دوشنبه هفته آتی هم از سد استقلال هم عبور کند.


در بررسی لیست نفرات تیم حاضر روی پله ششم لیگ برتر عربستان می توان به نکات جالب توجهی دست یافت. به نکاتی از این دست که گلر دوم این فصل باشگاه، سابقه شاگردی برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را دارد و جالب تر اینکه سابقه خوردن سه گل از استقلال را هم در کارنامه دارد.


۳ بازیکن با سابقه تقابل برابر آبی ها
التعاون تیم نه چندان مطرح فوتبال عربستان تاکنون سابقه دیدار با استقلال را نداشته است با این حال امروز در اردوی خود سه بازیکن را جای داده که پیش تر با لباس سایر تیم های عربستانی برابر آبی های پایتخت قرار گرفته اند.


فایز؛ هر نیم ساعت از ایرانی ها گل خورده
فایز حسین السبیعی پیش از این گلر نخست التعاون بود، اما در دیدار نخست مقابل لوکوموتیو روی نیمکت نشسته بود.


این دروازه بان ۳۴ ساله آخرین مرتبه در سال ۲۰۱۴ با پیراهن الهلال در اصفهان برابر یک تیم ایرانی به میدان رفته است. فایض در دیداری که ۵ گله شد ۳ مرتبه روی ضربات نصف جهانی ها تسلیم شد تا خاطره تلخ سه تایی شدن برابر ایرانی ها را برای همیشه به ذهن بسپارد.


نکته جالب اینجاست که این دروازه بان پیش از این هم تجربه سه تایی شدن برابر ایرانی ها را داشت.

  


این دروازه بان وقتی برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم الاتفاق عربستان را بر عهده داشت تجربه تقابل با استقلال را هم پیدا کرد.


در دیدار شنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ برانکو ایوانکوویچ شانس نشستن روی نیمکت تیم عربستانی را نداشت چون به دلیل مشکلات مالیاتی آن زمان خود شرایط همراهی الاتفاق برابر استقلال را پیدا نکرد. با این حال شاگردان پرویز مظلومی با گلهای یرکوویچ (۳۷)، خسرو حیدری (۶۲) و برهانی (۶۵) از خجالت تیم عربستانی و دروازه بانش السبیعی در آمدند.


آیا دوشنبه فایز برای سومین بار تقابل با تیم های ایرانی و سه تایی شدن را تجربه می کند یا  گلر مورد اعتماد کنستانتین گالسا سرمربی رومانیایی التعاون، سلطان القمدی خواهد بود؟

محمود به  خسرو رسید
محمود معاذ مدافع قابل اعتماد کادر فنی التعاون است. بازیکنی با تجربه که احتمالا در پست مدافع راست برابر استقلال به میدان خواهد آمد. محمود ۳۲ ساله یکی از مردانی است که سابقه بازی برابر استقلال را دارد.


این بازیکن ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۸۹ با پوشیدن پیراهن الاهلی شانس ۹۰ دقیقه بازی برابر استقلال را بدست آورد. آن روز استقلال سراسر حمله موفق شد با گلهای دقایق ۲۵ و ۴۴ سید صالحی و صادقی خیلی زود پرونده نماینده سرشناس فوتبال عربستان را ببندد.


نکته جالب اینجاست که استقلال در حال حاضر از جمع مردانش در دیدار یاد شده، تنها خسرو حیدری را دارد که ۹۰ دقیقه از خوب های تیمش به شمار می رفت.

الدوساری؛ استقلال را برد به منصوریان باخت
داستان سه تقابل سعید محمد الدوساری و تیم های ایرانی هم جالب توجه است. این هافبک ۲۶ ساله در دیدارهای رفت و برگشت استقلال و الشباب ۲۶ دقیقه حضور داشت. سعید در دیدار رفت ورزشگاه آزادی یک دقیقه شریک پیروزی ۱-۰ تیمش بود و در دیدار برگشت ۲۵ دقیقه برای الشباب بازی کرد تا یکی از مردان تیم پیروز بازی ۳ گله باشد.


نکته قابل توجه اینکه سعید بعد از شراکت در پیروزی های الشباب برابر استقلال، سال ۲۰۱۵ نود دقیقه مدافع راست تیم عربستانی برابر نفت علیرضا منصوریان بود. آن روز سعید به دلیل تحرک وافر وحید امیری در تمام مدت مسابقه تحت فشار بود و هرگز نتوانست مدافعی باشد که کادر فنی الشباب انتظار داشت.

  
در نهایت هم سرمربی حال حاضر استقلال با ثبت پیروزی ۳-۰ تیمش پیش چشم هواداران عربستانی، تلافی شکست های استقلال برابر الشباب و الدوساری را یک جا درآورد.

این سه نفر
التعاون حریف روز دوشنبه استقلال در ایستگاه دوم لیگ قهرمانان آسیا سه بازیکن هم دارد که سابقه بازی با تیم های ایرانی غیر از استقلال را دارند.


لوچیانو؛ به سپاهان گل زده
لوچیانو سن مارتین رومانیایی ۳۶ سال دارد با این جال مغز متفکر التعاون خواهد بود. هافبکی خلاق که نیم فصل اخیر به عربستانی اضافه شده است. لوچیانو قبل از این هم سابقه بازی در لیگ قهرمانان را داشته است. بازیکنی که در تقابل با لوکوموتیو پاس گل سه امتیازی التعاون را به طلال العبسی داد، قبلا در برابر سپاهان نمایشی فوق العاده داشته است.

 


لوچیانو سال ۲۰۱۶ با الاتحاد به دیار زاینده رود آمد تا در دقیقه ۱۵ مسابقه گل اول تیمش را بزند. در نهایت مصدومیت سبب شد تا این هافبک باتجربه در آخرین دقیقه وقت اول از میدان خارج شود با این حال الاتحاد سپاهان را در فولادشهر ۲ بر صفر شکست داد.


ابو شعبان؛ پرسپولیس را ۳ تایی کرده سپاهان را ۴ تایی
محمد ابوشعبان هافبک ۲۷ ساله التعاون این شانس را داشته که در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ عضو الاتحادی باشد که هم با پرسپولیس بازی کرده و هم مقابل تراکتورسازی به میدان رفته و هم در پیروزی ۴-۰ مقابل سپاهان سهم داشته است.


ابوشعبان که به صورت قرضی از الفتح به التعاون آمده در دیدار نخست ۸۳ دقیقه برابر پرسپولیس در یک هشتم نهایی به میدان آمد و در روز پیروزی بزرگ برابر سپاهان چهار دقیقه شانس بازی پیدا کرد.

  

این هافبک سال ۲۰۱۴ هم دو دیدار تیم عربستانی برابر تراکتورسازی تبریز را تجربه کرد که نتیجه، در بازی رفت ۱-۰ به سود تبریزی ها شد و در دیدار برگشت ۲-۰ به نفع الاتحاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 بازیکن خاص التعاون مقابل استقلال/ شاگرد سابق برانکو در تیم سعودی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..