تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر تکان دهنده برای پرسپولیسی ها/عکس

ایران ورزشی به بررسی شایعه عدم دعوت از ملی پوشان پرسپولیس برای بازی قطر پرداخته است.

به گزارش کاپ،این روزنامه با انتشار تصویری از تیم ملی که بازیکنان پرسپولیس در آن متمایز هستند،از به وجود آمدن وضعیت قرمز نوشته است،اتفاقی که در صورت تحقق خبر تلخی برای پرسپولیسی ها محسوب می شود.

پرسپولیس

در حالیکه روز گذشته رییس فدراسیون فوتبال ذر گفت و گویی تاکید کرد که ملاک دعوت از بازیکنان به تیم ملی نام تیم آنها نیست و شایسته ها بدون توجه به تیمی که در آن عضویت دارند به تیم ملی دعوت می شوند،باید دید در نهایت در فرصت دو هفته ای باقیمانده تا اعلام لیست تیم ملی مسافران دوحه چه نفراتی خواهند بود.

در بخشی از  یادداشتد ایران ورزشی آمده است:

تیم ملی روی نام پرسپولیسی‌ها قلم قرمز بکشد و به دلیل اختلاف شخصی با برانکو، تیم ملی کشورمان را از داشتن تمام سرمایه‌هایش محروم کند، چه اتفاقی پس از آن رخ می‌دهد و مسوولیت ناکامی‌ احتمالی تیم‌های ملی – که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در آسیا کم از تیم ملی ندارد - با چه کسی خواهد بود؟
معمولا در فوتبال ما همه چیز با شایعه شروع می‌شود و دهان به دهان می‌چرخد تا افکار عمومی به آن واکنش نشان دهند. اگر واکنش تند باشد، شایعه تکذیب می‌شود و اگر همه با آن همراهی کنند، شایعه به صورت خبر رسمی درمی‌آید.
حالا چند روز از شایعه دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها گذشته و زمزمه شده که کارلوس کی‌روش فهرست خود را به فدراسیون فوتبال داده که اقدام‌های لازم جهت صدور روادید برای سفر به قطر انجام شود اما در این فهرست نام پرسپولیسی‌ها وجود ندارد. چندی قبل فدراسیون فوتبال از طریق علی‌اکبر طاهری تلاش کرد تا برانکو از مواضع خود کوتاه بیاید و مصاحبه‌ای را در راستای حمایت از تیم ملی و کارلوس کی‌روش انجام دهد که تا اینجا همه چیز خوب پیش رفت و برانکو در گفت‌وگو با سایت باشگاه حمایت رسمی خود را از تیم ملی، کادر فنی و برنامه‌های آن اعلام کرد  اما سرمربی تیم ملی روی موضع خود تا این لحظه ایستاده و تنها یک شرط دارد: «عذرخواهی برانکو!»
زمزمه‌های اخیر حکم وضعیت قرمز را دارد که اگر بحران مدیریت نشود، ممکن است فاجعه‌ای برای تیم‌های ملی ما رخ دهد. نخست اینکه تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی در غیاب بهترین‌ها بی‌شک صدمه خواهد دید و در سوی مقابل پرسپولیس، نماینده ایران در آسیا با پشتوانه هواداران میلیونی از این ماجرا آسیب جدی می‌بیند که فارغ از هر رنگ و تعصبی، همه اینها نماینده کشور ایران هستند و صدمه دیدن آنها، صدمه دیدن همه دوستداران فوتبال در ایران است. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر تکان دهنده برای پرسپولیسی ها/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..