تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی:این حرف هااز زبان نامردها خارج می شود/دلم برای سه نفر می سوزد

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبر یز گفت: دو ماه است که می  گویند از ما امتیاز کسر می شود!

به گزارش کاپ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی باارزشی که در مشهد مقدس برابر سیاه جامگان کسب کرد امیدهایش به جبران امتیازات عقب افتاده را افزایش داد.

محمد ابراهیمی در گفت وگو با کاپ، پیرامون بازی جمعه و همچنین اتفاقات این روزهای تیمش صحبت کرد که متن حرف های او را در زیر می خوانید:

سیاه جامگان خطرناک بود

محمدابراهیمی درباره دیدار با سیاه جامگان بیان داشت: قطعا بازی با تیم های ته جدولی برای هر تیمی سخت است. مخصوصا تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند. سیاه جامگان انتحاری فوتبال بازی می کرد اما گلی که ما در نیمه اول به ثمر رساندیم خیلی مهم بود. و در ادامه و در آخرین لحظات گل پیروزی مان را به ثمر رساندیم . ما در نیمه دوم با استرس کمتری بازی کردیم و به نظر من در همان نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم و موقعیت خوبی را از دست دادیم. سیاه جامگان چیزی برای از دست دادن نداشت و آنها می خواستند بازی را نبازند. 

امیدوارم این مشکلات تمام شود

وی افزود: بازیکنان سیاه جامگان مدت هاست که با مشکلات مالی روبه رو هستند. خیلی از باشگاه های دیگر این مشکلات را دارند. فرقی نمی کند که بازیکن تراکتورسازی باشند یا تیم های دیگر امیدوارم یک روز این مشکلات تمام شود. بازیکن تا یک جایی می تواند ادامه دهد. حدود 2 ماه دیگر بازی ها تمام می شود و این مشکلات همچنان پابرجاست.

درباره خودم نظر نمی دهم

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در دیدار روز گذشته رضایت دارد یا خیر بیان داشت:من نمی توانم درباره خودم نظر بدهم و بگویم راضی بودم یا نه. تمام تلاشم را می کنم و خوب یا بد بودن من به نظر کادر فنی برمی گردد. 

دلم برای این سه نفر می سوزد

ابراهیمی در ادامه گفت وگوی خود با کاپ، با اشاره به محرومیت سه بازیکن تراکتورسازی از ادامه حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: این بنده های خدا نفرات خوب و تاثیرگذاری بودند و به تبریز آمدند تا به ما کمک کنند. هاشم بیگ زاده افتخارات زیادی دارد و امید عالیشاه و  احمد نوراللهی نیز نفرات تاثیرگذاری هستند. دلم برای اینها می سوزد و امیدوارم مسوولان تصمیم درستی برای آنها بگیرند. ما هرکدام اگر لحظه ای خودمان را جای این نفرات بگذاریم می بینیم که چقدر تحمل این  اوضاع سخت است. این اتفاق ممکن است در زندگی آنها تاثیرات بدی بگذارد. مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از قبل کلید خورده بود اما امیدوارم این مشکل حل شود.

شربتی یکی از بهترین بازیکنان بازی جمعه بود

وی درباره اتهامات اخیر به رضا شربتی مدافع چپ سیاه جامگان گفت: قطعا هیچ فوتبالیستی کم کاری نمی کند. خدا شاهد است که این بازیکن بعد از حسین بادامکی بهترین بازیکن آنها در بازی جمعه بود. هم خوب نفوذ می کرد و هم دفاع. عده ای در  حق او نامردی کردند. این شیطنت ها همیشه برای تیم هایی چون تراکتورسازی ، پرسپولیس و استقلال وجود داشته است. اینکه می گویند این بازیکن کم کاری کرده و او را مقصر شکست سیاه جامگان می دانند ناشی از این است که این افراد اتهام زننده خودشان خانواده ندارند. آنها اگر لحظه ای خودشان را جای این بازیکن بگذارند متوجه می شوند که چه کار زشتی انجام دادند. ما همه چیز را به خدا واگذار می کنیم. خدا آن بالا همه مسایل را می بیند.

به عواقب کارشان فکر نمی کنند

وی در ادامه گفت: اخیرا از قول من مصاحبه ای منتشر شد که روحم از آن بی خبر بود. در این دو ، سه ماه اخیر فقط دو، سه مصاحبه انجام دادم که با کاپ و یک رسانه دیگر بود. غیر از آن مصاحبه ای نداشتم. نمی دانم چرا عده ای انصاف ندارند. تا امروز به هیچ رسانه و هیچ بزرگتری بی احترامی نکردم اما عده ای در برخی رسانه ها و در دنیای مجازی هرکاری دوست دارند می کنند و به عواقب کارشان هم فکر نمی کنند.امیدوارم این کارها تکرار نشود. 

زمین گیرمان کردند!

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به قهرمانی تراکتورسازی امیدوار است عنوان کرد:ما بهترین نتایج را گرفته ایم. در لیگ برتر دوم و یک پای فینال جام  حذفی هستیم. یکسری اتفاقات تیم ما را زمین گیر کرد اما ناامید نیستیم. کاری به نتایج دیگر تیم ها نداریم مسلما پرسپولیس هم دنبال قهرمانی است. حتی استقلال به قهرمانی امیددارد . امیدوارم هر تیمی لایق قهرمانی است به آن برسد.

غیبت هواداران آسیب شناسی شود

وی درباره حضور کمرنگ هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه ها تصریح کرد: نمی دانم دلیل آن چیست باید آسیب شناسی شود. اگر ما تا امروز موفق بوده ایم و اینجا هستیم صددرصد به خاطر هواداران مان بود. ما دوست داریم آنها همه جوره ما را حمایت کنند؛ حمایت هم کرده اند ولی کم و زیاد بوده است. من از هواداران تراکتورسازی خواهش می کنم حضور پرشورشان را باز هم نشان دهند هم در بحث 3090 و هم در ورزشگاه یادگار امام. فکر می کنم این اتفاق از این هفته و از بازی با سایپا رخ بدهد. 

دخالتی در کار پرسپولیس نداریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در همه لیگ های دنیا رقابت های اینچنینی بین دو، سه تیم اتفاق می افتد. ما کاری به پرسپولیس و سایر تیم ها نداریم نمی توانیم دخالتی در کار انها داشته باشیم. بازی به بازی پیش می رویم و تمرکزمان روی کار خودمان است.

دو ماه است این خبر را می شنویم

وی درباره شایعه کسر امتیاز از تراکتورسازی گفت: من نمی دانم و از چیزی خبر ندارم. به عنوان بازیکن تمرین می کنم و مسابقه می دهم. الان دو ماه است که می گویند قرار است از تیم ما امتیاز کسر شود پس چرا اتفاقی نمی افتد؟! 

سایپا از سیاه جامگان سخت تر است

ابراهیمی در پایان درباره مسابقه بعدی تیمش برابر سایپا گفت: شک نکنید که سایپا از سیاه جامگان هم سخت تر است. آنها در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتند. با همه احترامی که برای آقای فرکی و بازیکنان سایپا قائل هستم ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی:این حرف هااز زبان نامردها خارج می شود/دلم برای سه نفر می سوزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..