تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه رادیویی ویژه ایام فاطمیه

مسابقه رادیویی ویژه ایام فاطمیهبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «عقیق» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با  زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) با رویکرد دینی و مذهبی تهیه شده است، مسابقه ویژه ایام فاطمیه از امروز به مدت یک هفته ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می شود.

شرکت کنندگان در این مسابقه با پاسخ به بخش اطلاعات عمومی و کسب  ۹۴ امتیاز می توانند برنده این مسابقه شوند. پرسش ها هم به بخش هایی از زندگینامه حضرت صدیقه طاهره(س)، فضائل اخلاقی و خلق و خوی حضرت و... اختصاص یافته است.

علاوه بر این شرکت‌کننده باید اطلاعاتی از اماکن مذهبی و دیدنی ارائه دهند و بازیگری و گزاشگر محله هم باشند. پخش گزیده‌ای از سخنرانی بزرگان و روایت‌ها حاوی پیام‌های اخلاقی و مذهبی، از دیگر بخش‌هاست. 

بخش‌هایی از فیلم و سریال مرتبط با زندگی حضرت پخش و خلاصه‌ای از فیلم و بیوگرافی عوامل برنامه ساز ارائه می‌شود. در ادامه هم حجت الاسلام احمدرضا شیروانی، کارشناس مذهبی برنامه مطالبی متناسب با مضمون ایام فاطمیه مطرح می‌کند. 

مخاطبان جهت شرکت در مسابقه از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۴ یا شماره تلفن گویای برنامه ۲۷۸۶۰۰۹۴ و شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۰۵۳۰ و  ۲۲۰۵۴۰۸۸ می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، محدودیتی برای ثبت نام از شرکت کننده‌ها نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه رادیویی ویژه ایام فاطمیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..